آنتی ماسون & صهیون

انتشار این تصویر به قدری به این مفتی وهابی فشار آورده که او تلاش کرد عکس را ساختگی معرفی کند اما دیگر حاضران در آن مراسم، در مطالب مختلف و اظهاراتی گوناگون حضور "محمد العریفی" در آن مراسم را تأیید کردند.

جام دینی؛ "محمد العریفی" یکی از مفتی های سرشناس وهابیت، اخیرا در مراسمی که مشروب سر سفره آن بوده شرکت داشت و طبق شهادت بعضی از حاضران در آن مراسم، مقداری شراب هم نوشیده است.حضور او در این مراسم از نظر دین اسلام به خودی خود رفتار شبه ناک و غیر شرعی به شمار می رود، از طرفی نیز انتشار عکس وی در این مراسم جنجالی جدید را آفریده است.

 

وی به عنوان استاد دانشگاه ملک سعود و فردی تحصیل کرده محسوب می شود اما در عین حال سال گذشته در یک سخنرانی، قرآن کریم را مورد تمسخر قرار داد. العریفی سابقه توهین و تمسخر به مرجع عالیقدر جهان تشیع، آیت الله سید "علی سیستانی" را دارد. این گونه رفتارها غیر دینی چهره واقعی و منحرف وهابیون و در رأس آنها بزرگانشان را آشکار تر می کند

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

خدا : حرمت بنده من از حرمت کعبه بالاتر است . ***************** قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است یازده بار شمردیم و یکی باز کم است این همه آب که جاریست، نه اقیانوس است عرق شرم زمین است که سرباز کم است..... خ
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نور و آدرس soltanh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان